DIY POMISORI DECORATIVI

CUM FACEM POMISORII DECORATIVI?

AVEM NEVOIE DE:
UN VAS
POLISTIREN
BILĂ DE POLISTIREN (10 CM)
UN BEȚIȘOR
IUTĂ (SAC)
DANTELĂ
CÂLȚ
ȘERVEȚELE (2 CULORI)

MAI AVEM NEVOIE DE:
CAPSATOR
PISTOL DE LIPIT
BEȚE DE SILICON
4

INCEPEM CU VASUL.

PUTEM FOLOSI ORICE VAS DORIM SAU AVEM PRIN CASA (VAS DE CERAMICA, CANA, VAS DE FLORI, CONSERVA). VOPSIM VASUL DACA ESTE NEVOIE IN CE CULOARE DORIM. EU AM FOLOSIT CONSERVE PE CARE LE-AM DAT CU GRUND ACRILIC SI LE-AM VOPSIT CU CULOARE ACRILICA ALB MAT.

IN CONTINUARE DECORAM VASUL CU PANGLICA DE IUTA(EU AM CUMPARAT UN SAC PE CARE L-AM TAIAT LA DIMENSIUNEA DORITA) SI CU DANTELA. AM LIPIT PANGLICA SI DANTELA CU PISTOLUL CU SILICON.

LA SFARSIT ADAUGAM BUCATA DE POLISTIREN IN VAS SI DACA ESTE NEVOIE O LIPIM. TREBUIE SA FIE STABIL PENTRU CA AICI O SA INFIGEM POMISORUL.
20150608_105422

SA FACEM TRANDAFIRII
TREBUIE SA ALEGEM 2 CULORI DORITE. EU AM ALES ALB SI ALBASTRU. PENTRU O BILA CU DIAMETRUL DE 10 CM AVEM NEVOIE DE 11 TRANDAFIRI ALBI SI 20 TRANDAFIRI ALBASTRI (PUTEM SA INVERSAM CULORILE SI POMISORUL O SA FIE MAI MULT ALB DECAT ALBASTRU). SERVETELUL ARE DIMENSIUNEA 33X33 CM SI ARE 3 STRATURI.
INTINDEM SERVETELUL SI IL IMPARTIM IN 4 BUCATI. PENTRU UN TRANDAFIR AVEM NEVOIE DOAR DE 1/4 DIN SERVETEL. AM RAMAS CU O SINGURA BUCATA DIN SERVETEL PE CARE O TAIEM IN DOUA(FIG 3),

1
DESFACEM FIECARE STRAT IN PARTE(CA SA NE FIE MAI USOR MAI TARZIU) SI ASEZAM TOATE STRATURILE UNUL PESTE ALTUL. LA SFARSIT TREBUIE SA AVEM 6 STRATURI IN TOTAL(FIG 4) .
IMPACHETAM SERVETELUL IN EVANTAI PE LUNGIME. IL CAPSAM LA MIJLOC SI IL TAIEM LA CAPETE(FIG 5). INCEPEM SA DESFACEM USOR FIECARE STRAT IN PARTE LA AMBELE CAPETE.
2
SI NE-A IESIT PRIMUL TRANDAFIRAS(FIG 7).
3
REPETAM PANA TERMINAM TRANDAFIRII DIN AMBELE CULORI. 🙂
ACUM CA AM TERMINAT TOTI TRANDAFIRII, LUAM BETISORUL IL INFIGEM IN BILA DE POLISTIREM (DACA E NEVOIE IL LIPIM PUTIN CU SILICON) SI INCEPEM SA LIPIM TRANDAFIRI PE BILA.

TREBUIE SA AVEM GRIJA SA NU DEFORMAM TRANDAFIRII PENTRU CA SUNT SENSIBILI.

EU AM INCEPUT CU UN TRANDAFIR ALB IN CAPATUL OPUS BATULUI, AU URMAT 5 TRANDAFIRI ALBASTRI, APOI 5 TRANDAFIRI ALBI IN GOLURILE FORMATE. AM CONTINUAT CU 10 TRANDAFIRI ALBASTRI, 5 ALBI SI LA SFARSIT APROAPE DE BAT TREBUIE SA INTRE ULTIMII 5 TRANDAFIRI ALBASTRI.
20150416_121031
ACUM CA AM TERMINAT POMISORUL, TOT CE MAI AVEM DE FACUT ESTE SA IL FIXAM BINE IN POLISTIRENUL DIN VASUL ALES. DACA ESTE NEVOIE IL LIPIM CU SILICON.
FINAL TOUCH
CA ACCESORII ADAUGAM O FUNDITA DIN DANTELA SI CA SA ACOPERIM POLISTIRENUL DIN VAS PUTEM ADAUGA CALT(EU AM PUS CEVA IARBA DECORATIVA DE PASTE DIN LEMN TRATAT)SAU PIETRICELE ALBE/COLORATE/DE ARGILA, MUSCHI, FIECARE CE DORESTE.

20150608_105122

SI POMISORII NOSTRII SUNT GATA!

20150416_121020
ALTE CULORI:

20150407_193611

Lasă un răspuns

